خانوما پسر من چرا وقتی گریه میکنه اشک نداره

۷ پاسخ

ب مرور میان اشکاش

خواهرمن اینا انقدر گریه میکنن هردفعه باید سیل راه بیفته،فعلا اشک ندارن عزیزم مگرمجرای اشکیشون بسته باشه

الان اشک نداره که

پسر منم نداره 😅

تا ۶ ماهگی فک کنم اشک نمیاد

مجرای اشکش بسته اس دکتر میگه باید ماساژ داد از داخل نت طریقه ماساژ را نگاه کن

بچه منم نداره 😂

سوال های مرتبط