ب مرور میان اشکاش
خواهرمن اینا انقدر گریه میکنن هردفعه باید سیل راه بیفته،فعلا اشک ندارن عزیزم مگرمجرای اشکیشون بسته باشه
الان اشک نداره که
پسر منم نداره 😅
تا ۶ ماهگی فک کنم اشک نمیاد
مجرای اشکش بسته اس دکتر میگه باید ماساژ داد از داخل نت طریقه ماساژ را نگاه کن
بچه منم نداره 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.