خانما شیشه اونت چیکار کنم دخترم مک میزنه بیاد؟

۷ پاسخ

من سر شیشه شماره ۲ گرفتم دخترم راحت شیر میخوره

سر شیشه های اونت شماره های مختلف داره شماره دو خیلی سخت میاد از ش شیر سرشیشه شماره دیگشو بگیر روانتره

خیلی بده منم گرفتم پسرم نتونست خوب بمکه رفتم یدونه معمولی گرفتم راحته باش

کاری نکن خودش مک بزنه میاد،سوراخ کنی زیاد می‌ریزه می‌پره گلوش خطر خفگی داره

ی مدل دیکه بگیر حتما ک نباید اونت باشه

سینه خودمم نمیخواد بگیره و نمیاد ازم شیر اینم هرچی مک میزنه نمیتونه بخوره 🤦🏻‍♀️

با سنجاق یکی دوتا سوراخ بزن

سوال های مرتبط