خانما چرا بغضب روزا اينقد بچه ريز و كم لگد ميزنه؟😭

۴ پاسخ

چون چیزای شیرین زیاد نمیخوری اینجوریه شیرینی بخور بخواب بپهلو چپ ببین چه لگدای میزنه

بعضي وقتا همچين ميشن ولي يهو فعال ميشن

بچه من شنبه ها تحرکش کم میشع خیلی🫤

منم اینطوری بودم الان رفتم تو هفته ۳۱ خوب شده 😑من از هفته ۲۹ تا ۳۰ یکسره تو زایشگاه آن اس تی میگرفتم مردم و زنده شدم دکترمم گفت هرچی بزرگتر بشه جاش تنگ میشه و چون پوست شکمت محکمه نمیتونه زیاد ضربه بزنه تنگه جاش

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری