خانما بچه جوری لگد میزنه چرا ادم. سرویسش میگیره اهه چرا

۳ پاسخ

چون به مثانه فشار میاد

من اگه بشینم همش حس دستشویی دارم. همش دراز میکشم

آخ منک پام توتوالت گیره🥲🥲😂

سوال های مرتبط

مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌ام بارداری
مامان رستا و رها💕 مامان رستا و رها💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری