کسی هست سزارین کرده باشه ناراضی باشه؟؟

۶ پاسخ

من از شب دوم خودم به بچم رسیدگی کردم،خیلی راضیم قطعا بازم برگردم عقب سزارین و انتخاب میکنم چون من اصلا جسارت طبیعی رو ندارم

من راضی بودم اصلا درد نداشتم بعد زایمان خیلی خوب بود

من سر زایمان اولم سزارین شدم خب این ک عمله کلا بدن بعد زایمان کم میاره ولی ربطی ب سزارین نداره کلا بعد زایمان سخته

اره من هنوز ک هنوز درد دارم نمیتونم درست بشینم رد بخیم دو تیکه شده شکمم
ترک توی بارداری نخوردم ولی بعدش الان یعالمه ترک زده شکمم

بنظر من از طبیعی خیلی بهتره

بله،من خیلی وحشتناکه

سوال های مرتبط