من از بهداشت میگیرم رایگانه.
نمیدونم تاچندوقت باید بدی
میگم منم مال بهداشت رو میدم اگ خوب نیس خارجی بگیرم پدیا بست؟؟ یکی راهنمای کنه
همیشه صبح تا ظهر بده …پدیا بست من گرفتم ۲۶۰ بود فک میکنم
روز جذبش بیشتره
تا ظهر بده
فک کنم حدود ۳۰۰ / تا ۲سال
تا دوسالگی باید بدی دویست و خورده ایه صبح بده چون بیخوابی میاره
و اینکه اشکال نداره من آخر شب میدم یا تایمش مهمه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.