معمولاتاربخ سزارین و چندهفته میزنن؟

۵ پاسخ

بچه اول رو ۳۹هفته و دوسه روز
بچه بعدی رو ۳۸هفته و4روز

مال منو 37هفتع 6روز زدع

من ۳۸ هفته و ۳ روز

اگه مشکل فشار نداشته باشی یا کیسه اب پاره نشه یااتفاقی نیفته اکثرا ۳۸هفته جندروز میزنن حالا یا ۱روز یا ۳رپز یا ۴روز این حدودا

من امروز دکتر بودم میگف شکم اولی ۳۹ هفته😐
ولی معمولا ۳۸ هفته و ۲ ۳ روز میزنن

سوال های مرتبط

مامان منیسا🥰 مامان منیسا🥰 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توراهی مامان توراهی ۶ ماهگی