خداقوت پسرمن از بدتولد همین بوده من یه جورایی فسیل شدم
پسرمن از عید به بعد دقیقا این مدلی شد و دیگه مثل قبلش نشد
طبیعیه. اقتضای سن. دختر منم همسنش دقیقا همین شده
وااای منک بیچاره شدم.ازبس سوال میپرسه.هرچیم بهش میگی حالیش نمیشه انگار گوشاش نمیشنوه😂
طبیعیه عزیزم شل کن واز این سن لذت ببر چون هیچ راهکاری نداره😂
رشد طبیعیشه جیگر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.