۶ پاسخ

خداقوت پسرمن از بدتولد همین بوده من یه جورایی فسیل شدم

پسرمن از عید به بعد دقیقا این مدلی شد و دیگه مثل قبلش نشد

طبیعیه. اقتضای سن. دختر منم همسنش دقیقا همین ‌شده

وااای منک بیچاره شدم.ازبس سوال میپرسه.هرچیم بهش میگی حالیش نمیشه انگار گوشاش نمیشنوه😂

طبیعیه عزیزم شل کن و‌از این سن لذت ببر چون هیچ راهکاری نداره😂

رشد طبیعیشه جیگر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی