به نظرتون این پی پی طبیعیه یا خلط داره؟

۶ پاسخ

دختر منم این شکلیه ینی حساسیتش بدتر شده ؟

اگر ی ژلع مانند باشه ک مثل ببخشید عطسه میکنی اب دماغ میاد اونجور باشه خلطی حساب میشا

یبوسته .پسر منم ۲ روز اینجوری شد یبوست بود بعد خوب شد

خلط داره شدید

طبیعیه

اینه.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیان❤️ مامان دیان❤️ ۹ ماهگی