چرا دختر من غلت نمیزنه خیلی سعی میکنه ولی نمیشه
عیبی ندار ❤
من پسرم غلت زد از روتخت افتا پاین خخخ حس خوبی بود ولی بچم کباب شد 😭
حس خیلی خوبیه اولین ها؛پسر منم ۳ ماه و ۱۰روزش بود غلت زد خوشحال ترین آدم رو زمین بودم
دهنت سرویس با این پیامات خخخ دعوا راه انداختی
خیلی حس خوبیه اولین کاراشون🥹🥰
اگوددااااا
ماشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.