۸ پاسخ

چرا دختر من غلت نمیزنه خیلی سعی میکنه ولی نمیشه

عیبی ندار ❤

من پسرم غلت زد از روتخت افتا پاین خخخ حس خوبی بود ولی بچم کباب شد 😭

حس خیلی خوبیه اولین ها؛پسر منم ۳ ماه و ۱۰‌روزش بود غلت زد خوشحال ترین آدم رو زمین بودم

دهنت سرویس با این پیامات خخخ دعوا راه انداختی

خیلی حس خوبیه اولین کاراشون🥹🥰

اگوددااااا

ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی