اره زود میگذره
آره منم حس میکنم
وای کجازودمیگذره🫤🫤🫤
والامن فردا وارد۸میشم ازهمین الان علائمم فرق کرده یهو خیلی سنگین شدم و نفس تنگی و دردکشاله ران و پادرد بهم اضافه شده والاهفته پیش عادی بودم
علاوه بر اینکه ماه هشتم زود نمیگذره بلکه ماه نهم دیرتر از هشت میگذره😭😂
برای منم داره زود میگذره
واسه من ک زود میگذره اصلا نمیدونم کی شرو شد کی رسیدم اخرش
اصلا نمیگذره
برای من خیلللللی خوب و زود گذشت،چون من ۳ماهه قبلش بدترین روزا و سخت ترین روزارو داشتم،تازه تو ماه هشتم تونستم یکم نفس بکشم...
بعد خریدای سیسمونی رو اکثرا همین ماه انجام دادم سرگرم اونا بودم واقعا خیلی راحت و زود گذشت برام
انشااا... ک برای توهم راحت بگذره💞
بچه کوچیک داشته باشی زود میگذره
وایییی ن نمیگذرههه
زهی خیال باطل
آره خیلی زود میگذره
برعکس من فکر میکنم این دوماه اخر اندازه دو قرن میگذره
من امروز رفتم توش امیدوارم که اینطور باشه 🥲
نه اصلا
وای نه اصلا من احساس میکنم یک سال تو ماه هشتم هستم 😂🥴
ن اصلا نمیگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.