احساس میکنم ماه هشتم زود زود میگذره
نظرتون چیه؟

۱۸ پاسخ

اره زود میگذره

آره منم حس میکنم

وای کجازودمیگذره🫤🫤🫤

والامن فردا وارد۸میشم ازهمین الان علائمم فرق کرده یهو خیلی سنگین شدم و نفس تنگی و دردکشاله ران و پادرد بهم اضافه شده والاهفته پیش عادی بودم

علاوه بر اینکه ماه هشتم زود نمیگذره بلکه ماه نهم دیرتر از هشت میگذره😭😂

برای منم داره زود میگذره

واسه من ک زود میگذره اصلا نمیدونم کی شرو شد کی رسیدم اخرش

اصلا نمیگذره

برای من خیلللللی خوب و زود گذشت،چون من ۳ماهه قبلش بدترین روزا و سخت ترین روزارو داشتم،تازه تو ماه هشتم تونستم یکم نفس بکشم...
بعد خریدای سیسمونی رو اکثرا همین ماه انجام دادم سرگرم اونا بودم واقعا خیلی راحت و زود گذشت برام
انشااا... ک برای توهم راحت بگذره💞

بچه کوچیک داشته باشی زود میگذره

وایییی ن نمیگذرههه

زهی خیال باطل

آره خیلی زود میگذره

برعکس من فکر میکنم این دوماه اخر اندازه دو قرن میگذره

من امروز رفتم توش امیدوارم که اینطور باشه 🥲

نه اصلا

وای نه اصلا من احساس میکنم یک سال تو ماه هشتم هستم 😂🥴

ن اصلا نمی‌گذره

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مانیسا💓 مامان مانیسا💓 ۱ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی