۲ پاسخ

طبیعی دختر منم وزنش استپ کرد چون راه رفتن ر. شروع میکنن وزن نمیگیرن

کاملا طبیعیه پسر منم از 6ماه تا 10ماه فقط 700گرم اضافه کرد با اینکه شیرخشک میخوره بردم دکتر گفت طبیعیه بچه ها از 6ماه به بعد کم وزم اضافه میکنن

سوال های مرتبط