خانم ها شربت استامینوفن 4 ساعتی
یا 6 ساعتی

۵ پاسخ

اگه تب بالا باشه ۴ساعته
اگه نه ۶

تب زیاد۴نرمال۶من اگه برای دردباشه۸ساعتی هم میدم

بستگی داره

استامینوفن ۶ بروفون ۴

سرش 37 درجه است
ولی دستش 38

چیکار کنم 😭

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی