خانومامن پهلوهام خیلی درد گرفتن ازچی میتونه باشه؟؟

۳ پاسخ

ب شوهر میگم تا زایمان کردم همون لحظه برمیگردم ب پشت میخوابم🤣

منم پهلو درد میگیرم
مخصوصا موقه خواب
و همش ازین پهلو ب اون پهلو میشم
اصلا درست نمیخوابم

از نینی😁🤍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🌱 مامان معجزه خدا🥹🌱 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد