والا من همه چی بهش میدم طعم روغن زیتونو زیاد دوس نداره واسه همین با کره سرخ میکنم تو سرخ کن اوایل کره پاستوریزه میزدم الان محلی
عزیزم روغن زیتون مخصوص سرخ کردن نیست مگه اینکه از فروشگاه ازینایی که طاقت حرارت بالا دارن بخری
من عموما تخم مرغ و چیزایی که زود درست میشه رو با کره درست میکنم
چون کره میسوزه برای سرخ کردن مرغ و کباب تابه ای و قلقلی خیلی کم از روغن ارده کنجد استفاده میکنم
روغن زیتون که نباید به دمای سرخ برسه
من گاهی کره ولی کره هم بو میگیره دخترم خوشش نمیاد
از همین روغن سرخ کردنی اکثرا استفاده میکنم یا داخل هوا پز میزارم براش که یکم روغن استفاده بشه
با روغن زیتون یا کره تفت بده مرغ رو
با همون کره تفت بده مرغ رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.