۱۴ پاسخ

مامانا چرا خودسر برای بچش بروفن تجویز میکنین ،بچش مریضه دکتر هم بهش گفته نده برای کلیه بچه ضرر داره بعد شما میگین بده🤨بروفن برای بچه زیر ۲۰ کیلو احتمال خونریزی معده داره ،
تا بچه گریه میکنه استا بده پاراکید بده بروفن بده،خدایی نکرده چیزیش بشه شما جوابگو هستین؟؟؟؟
خب همه بچه ها لج میکنن گریه میکنن شاید حوصلش سر رفته یکم باهاش بازی کن خودت نمیتونی ۳ تا برادر دیگش سرگرمش کنن،خودتم روحیت داغون شده بچه هم مریض خب اعصاب نمیمونه برای بچه که بخواد سرحال باشه

عزیزم اینجوری نگو بچه هات بهت نیاز دارن به خاطر اونا تحمل کن ان شاالله گره از کارت بازبشه

شاید دندونش باشه یکم بهش استا بده آروم بشه

شما اول باید ببری دکتر دارو بده عفونت گوشش خوب بشه میگی از گوشش چرک میاد معلوم بخاطر گوشش اذییت میشه گناه داره طفل معصوم منم شرمنده هستم دستم خیلی خالیه وگرنه کمکت میکردم ولی شمارتو به خواهرشوهرم میدم برات پول بزنه خدا خودش کمک کنه

عزیزم چقدر این بچه‌درد میکشه
داروهاشو به موقع بده زودتر خوب بشه
خدا بهت سلامتی بده.تو پناه بچه هاتی.هیچ وقت نا امید نشو

بخاطر عفونت گوش هاشه اذیته، داروهاشو براش استفاده کن

اوه اوه مهلای منه انگاری
دو شب تا صبح تو این حالت بودم باباشم شیفت بود دست تنها

دقیقا هنینجوری پاهاشو میکوبید زمین
نمیزاشت بغلش کنم
جیغ گریه
گوششو چنگ میزد

دم صبح ی کم پونه دم کردم و ژل دندونی زدم بچه اروم گرفت

بردم دکتر گفت ویروسه گوششم عفونت کرده

اگه تونستی یه سفکسیم 100 بگیر هر هشت ساعت سه سیسی بده شاید عفونت داره

استامینوفن برای درد هم هست من گاهی میدم بخاطر دندون درد خطر نداره

هر ۸ ساعت ۲ قطره چکان‌پاراکید بده
شاید داره دندون در‌ میاره لثه ها تو فشاره متوجه نشدی

😔تحمل کن خواهردرکت میکنم🫂

پاراکید بهش بده اگه درد داشته باشه آرومش میکنه،بچه ها تو این سن بخاطر دندون هم خیلی اذیت میشن

تب هم نداشته باشه استا بده دردش آروم بشه گناه داره

چرا نمیبری دکتر من سه تا بچت دارم این حس و دارم خسته شدم

سوال های مرتبط