شمام بعضی صبحا توک هفته های من تهوع داشتین؟؟

۴ پاسخ

من تهوعم قطع شدع بود باز برگشته دیگ امروز قرص خوردم

خواهر کلا من تا ۲۶هفته تهوع داشتم

اره ، کلا الانم یوقتایی خیلی گشنم باشه تهوع میگیرم

من هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری