مامانای بندری دکترتون دستمزدش رو چقدر گفته ؟ معرفی کنید بهم مرسی

۴ پاسخ

عزیزم من رفتم بیمارستان سیدالشهدا هم مبلغ بیمارستان خیلی مناسب بود
هم مبلغ دستمزد دکتراش

بیمارستان سیدالشهدا بندرعباس یه سر بزن
هزینه بیمارستان ش کم
سزارین میکنن
دکتر هم میگن مبلغ کمتری میگیرن
یکی از دوستان گهواره به من گفتن

به ملکه بهمن زاده یا زینب چایی پز تماس بگیر
مبلغ بپرس
من از هرکسی پرسیدم از ۲۵شروغ بودتو بندر

۳۵
مشهدبان

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد