اون قدر هام بد نیست
من سر پسرام موزی بود حالم بد میکرد اینسری پرتغالی بود خوش مزه بود برام تندی خوردم
منم خیلی دوسش داشتم خیلی خوشمزه بود به نظرم. بعدشم یکم حالت تهوع گرفتم دراز کشیدم اوکی شدم در کل انقد که فک میکردم سخت و ترسناکه نبود و عادی بود
طعمش مث قرص جوشانه تقریبا
اگاز قرص جوشان بدت بیاد ازینم میاد
منکه سر حاملگی اول خیلی بدم میومد اینبار دلم نمیخاد برم ازمایششو بدم بخاطر همین
منم از مزش بدم نیومد ولی بعدش حالم خیلی بد شد
تپش قلب و سرگیجه گرفتم بدنمم خالی میکرد
من شده ویارم تا حالا ازش نخوردم ولی هر بار تو گهواره میبینم دلم شربت پرتقال یخخخخخ میخواد🫠اخر عکس این ازمایش منو دیابتی میکنه😂
این چه ازمایشیه
همه باید انجام بدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.