۴ پاسخ

آرد برنج و شیر پاستوریزه یه کوچولو نبات میزارم درست شه بعدش موز یا خرما یا بادام اضافه میکنم

من ارد برنج و اب رو میذارم میحوشن با هم
غلیظ که شد یه کم شیر خشک میزنم
یا اگه شیر خودتو میدی اونو بهش اضافه کن
بعد همین شیر خشک یا شیر مادر شیرینشدهم میکنه یه کم

بعضیا دیدم شیر خشک هم میزنن

من فقط آرد برنج و بادام

سوال های مرتبط