۱۳ پاسخ

منم میخام بزارم ولی گوشت ندارم اشکالی نداره

نوش جانش

عزیزم نوش جونش بشه الهی

گوشتش که خیلی زیاده

چه خوشمزه منم برای شام دخترام اینو میذارم❤️😍👌🏻

مگه غذای سفره نمیدی!؟

من که دیگه غذا خودمون رو میدم

غذای سفره نمیدی هنوز؟

اسم این غذا چیه؟
آخرش چی میشه😄

بعد میکسش میکنی؟

نوش جون گل پسری ،،،همینا کافیه

من غذای خودمون میدم

نوش جونش همیت تیپ غذاها کاملترینن

سوال های مرتبط

مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی