مامانا این همش چیه دکتر نوشته

تصویر
۳ پاسخ

آزمایش گلوکز و قند ۳نوبته هستش
اول خون میگیرن ازت بعد ادرار میدی بعد ی پودر میدن که حتما با آب خنک قاطی کن بخور بعد میری میشینی ۱ ساعت بعد ازت خون میگیرن بعد باز میشینی ۱ساعت بعد خون میگیرن تموم میشه

دکتر مهدی‌پور نوشتن ؟

ازمایش گلوکز و قند

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرشیدا🌞 مامان آرشیدا🌞 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری