آزمایش گلوکز و قند ۳نوبته هستش
اول خون میگیرن ازت بعد ادرار میدی بعد ی پودر میدن که حتما با آب خنک قاطی کن بخور بعد میری میشینی ۱ ساعت بعد ازت خون میگیرن بعد باز میشینی ۱ساعت بعد خون میگیرن تموم میشه
دکتر مهدیپور نوشتن ؟
ازمایش گلوکز و قند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.