عزیزم این جزء تکامل و مسیر رشدیشونه بنظرت اگه براشون ضرر داشت خدا چرا باید این رو بخشی از رشدشون قرار میداد؟ بعدم هرچقدر مانع شی اون کارشو میکنه ولی امکانش هست دیر تر ۴ دست و پا بره چون دقت کنی بعد از غلت زدن دوست دارن سینه خیز برن کم کم باسنشونو بلند میکنن پاهاشونو جمع میکنم رو دستشون و کمرشون بلند میشن اینا همش بخشی از رشدشونه قطعا براش چیز بدی نیست اون داره مسیرشو طی میکنه
پسر منم همینه
کلا رو زمین فقط به شکمه
حتی نمیذاره پوشکش کنم
غلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.