۷ پاسخ

عصب كشى درد داره؟؟؟؟

کجا انجام دادی ؟ چقد شد ؟

عزیزم هزینش چقد شد منم میخام‌برم

نه اصلا سر میکنه

برای من واسه روکشش خیلی طول داد تو دو جلسه رفتم
البته واسه من تراش و روکش بود

اذیت خاصی نه اما اونم مراحل خودشو داره

نه عزیزم برای من توی یک روز انجام داد
توی یک روز ی دندون رو عصب کشی کرد و روکش دوتا دندون دیگه رو هم ترمیم کرد
چون میدونست بچه کوچیک دارم

سوال های مرتبط