من سه ماهه اول میخوردم فقط.باشکم خالی میخورم که جذبش بهتر باشه
کوالی فول فقط تا ۱۶ هفته باید مصزف بشه یعدش باید قرص اهن بخوری تا اخر بارداری و ۳ ماه بعد از زایمان
سه ماه اول میخوردم
الان پرگناپرو میخورم روزی یدونه با ویتامین D3
شبا قبل خواب میخورم
سه ماهه اول میخوردم شبا
کوالی فول رو من سه ماه اول خوردم فقط. شبا خوردم. شما هنوزم میخوری؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.