قرص کوالی فول رو شب میخورین یا صبح؟

۶ پاسخ

من سه ماهه اول میخوردم فقط.باشکم خالی میخورم که جذبش بهتر باشه

کوالی فول فقط تا ۱۶ هفته باید مصزف بشه یعدش باید قرص اهن بخوری تا اخر بارداری و ۳ ماه بعد از زایمان

سه ماه اول میخوردم
الان پرگناپرو میخورم روزی یدونه با ویتامین D3

شبا قبل خواب میخورم

سه ماهه اول میخوردم شبا

کوالی فول رو من سه ماه اول خوردم فقط. شبا خوردم. شما هنوزم میخوری؟!

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری