سلام مامانا شما پسراتون چند ماهگی ختنه کردین ؟

۹ پاسخ

8 روزگی

من سه ماه ویه هفته ای ختنه کردم راضی بودم یه روز اذییت شد ولی دکتر میگفت بهترین سن ۳تا ۶ماهگیه

۲۵ روزگی

اولی چهل روزگی .دومی دوماه ونیمه .به نظرم اولی بهتر بود اخه هرچی کوچیکتر بهتر

۳هفتگی

۱۵ روزه خیلیم راضیم

۲۸روزگی و خیلی‌ خیلی راضی ام

یه روزگی ختنه کردیم ک بهترین نصمیم زندگیمون بود بچم هیچی متوجه نشد خداروشکر

پسراولم ۲روزه
پسردومم۸روزه

سوال های مرتبط