خانما پسراتون چند ماه ختنه کردین؟

۱۱ پاسخ

پسرم رو ۲۷روزگی ختنه کردیم
خواستم زود تر ختنه اش کنیم نشد
ولی شما
قبل چهل روزگی. هرچی زودتر بهتر الان هوا سرد نیست خوبه

زود زخمش خوب میشه

من امروز بردمش فقط همون موقع ۲۰ دقیقه گریه کرد دیگه اصلا گریه نکرد

من میخاستم ۷ روزگی ببرمش ولی چون نافش نیافته بود دیر افتاد نتونستم ببرمش

۲۳ روزگی
هرچی زود تر بهتر چون بچه دردا کمتر میفهمه

۱۵روزگی

من یک ماه شد ختنه کردمش
هرچی کوچیکتر بهترتر هرچی بزرگتر بشه سخت میشه بچه اذیت میشه

من حتی همون شب اول گفتن تا هفت هشت ساعت گریه میکنه برای جیش اولش گریه میکنه
حتی همونم اذیت نکرد😂😂خوابید تو‌خوابشم جیش کرد و روز دوم بانداش افتادن و بچم راحت شد
ختنه ام روش بخیه بود نه‌حلقه

ده روزگی اینا میگن خیلی خوبه

یکماه و بیست روزشه . ۴روزه ختنه کردم

من 23 روزگی اصلا هم اذیت نشد زیر چهل روز ببرش

۲ ماه

۴ مااه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۹ ماهگی