دکترهای زنان تو کلینیک ابن سینا خوبن؟؟

۱ پاسخ

من قسمت اندومتریوز ابن سینا رفتم دکترم دکتر گرگین بود ک خیلی خوب بود و راضی بودم ازش

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
چشم‌انتظار چشم‌انتظار قصد بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
معجزه خدا...♡ معجزه خدا...♡ قصد بارداری