بهبه ویو رو
من هر کار میکنم از کیک یخچالی خوشم نمیاد
ولی ویو شما چقد طربناکه😍😍
فقط ویو رو😍😍😍
خوشبحالتون واقعا کاش ویو خونه منم دریا بود
ویوررررر😍🤤دلم خواست اونجا باشم
نوش جان
ویو رووو ای خدا چقدر زیباست
کدوم شهری عزیزم
ویو خونتون چ خفنه
ویووررررر😍😋🥰
اره کیک یخچالی از اوناس ک هم راحته هم خیلی خوشمزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.