۴ماهگی خیلی سبکه
اینقدر استرسشو دارم که نگو
پاراکید بده هر چهارساعت و روز پاش کمپرس آب سرد بزار اصلا اذیت نمیشه ایشالا
نترس این روزها هم میگذره منم پسرم وقتی واکسن میزنه شدید تب میکنه و بی قرار میشه اما دو سه روز سخته میکذره در عوضش بچه ات ایمن میشه
برا دختر من که خیلی راحت بود هیچی نفهمید
فقط یکم بیحال بود و ی کوچولو بدنش گرم شد ولی به تب نرسید خداروشکر
فقط چون استامینوفن میدادم توهم زده بود با در و دیوار حرف میزد😂
ایشالا ک راحت باشه براش
۲ماهگی من تجربه کردم افتضاح بود ، تراخدا تجربتو از ۴ماهگی بگو بهم میگن آسونتر از ۲ماهگیه دیگه نمیدونم
نترس منم دیروز واسه پسرم زدم از دیروز صبح تا همین العان که دارم تایپ میکنم سر پام شبم چشم رو هم نذاشتم پسرم خیلی بیقراری میکنه تو ۲ ماهگی اصلا نفهمید ولی این پدرمو در آورده توکلت به خدا باشه هر ۴ ساعت استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.