نهار چی دارین🥰من سوپ خامه ای گذاشتم

۲۱ پاسخ

من توپک سیب زمینی
شوهرم ناهار نمیاد

عدسی. برا خودم
برا شوهری و بچه ها آبگوشت

ماکارونی داشتم

من فسنجون

من برای شام گذاشتم خیلی زیاد شد یه قابلمه پر دادم به مامانم

ماکارونی

قرمه سبزی از دیروز

پلو مرغ جاتون سبز🌱

لوبیاپلو

مرغ ونخود فرنگی

ماهی

آبگوشت

نوش جان عزیزم
ما چلوگوشت

کباب تابه ای🥩🥕🧅🥔

فلافل

من ته چین

نوش منم جلو مرغ

نوش جان
ماکارونی

نوش جون من هویج پلو گذاشتم

نوش جونتون
من مرغ سرخ کردم با سیب زمینی

میشه بگین چجوری درستش میکنین؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم🫀 مامان دخترم🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان امین مامان امین ۳ سالگی