از کی میتونم حبوبات قاطی سوپ و ابگوشتش کنم؟

۶ پاسخ

دکتر به من گفت عدس ماش اونم بصورت جوانه

از الان بده ماش و عدس دکتر گفت بم

من از ۵ ماهگی شروع کردم
ولی اول نفخشو بگیر
جدا از اون در هفته دوبار یا سه بار بیشتر نده

از ۹ ماهگی ، معمولا با عدس و ماش شروع میکنند که هضم راحتی داره ، در مورد نخود لوبیا هم باید خیس کنی ، پوستشون رو جدا کنی و بعد از پختن به سوپ اینا اضافه کنی

از الان میتونید ولی حتما از قبل خیس کنید

من دادم ، جز نخود فعلا ندادم

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی