دکتر به من گفت عدس ماش اونم بصورت جوانه
از الان بده ماش و عدس دکتر گفت بم
من از ۵ ماهگی شروع کردم
ولی اول نفخشو بگیر
جدا از اون در هفته دوبار یا سه بار بیشتر نده
از ۹ ماهگی ، معمولا با عدس و ماش شروع میکنند که هضم راحتی داره ، در مورد نخود لوبیا هم باید خیس کنی ، پوستشون رو جدا کنی و بعد از پختن به سوپ اینا اضافه کنی
از الان میتونید ولی حتما از قبل خیس کنید
من دادم ، جز نخود فعلا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.