بلهههه از همون ادویه ست احتمالا خیللللللی زیاد
بله میشه..اول خیس کن دو روز تا جوونه بزنن بعد روی پارچه تمیز بزار خشک بشن بعد با جوونه ها پودرشون کن بزار ظرف در بسته یخچال هر وقت میخای ب غذاش کم بزن ..اینجوری نفخ و حساسیت کمتره
بله عزیزم پسر من ب عدس حساسیت داشت شکمش خیلییییی نفخ پیدا میکرد دائم
ی مدت قطع کردم باز ک بهش دادم اوکی شد
واس بچه ای که تازه میخاد غذاهور بشه بله همه چیو باید تست کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.