۱۱ پاسخ

هیچی عزیزم بچه روند طبیعی رشدشو طی میکنه .بقیه هم هرچی میخان بگن بزار بگن...بچه رو نمیشه یه شبه چاقش کنی که. مگه توپه ک بادش کنی..هرچی هم حساس باشی بدتره .از این روزا نهایت لذت رو ببر چشم رو هم بزاری بزرگ شده

یعنی از دست این آدمای بیکار که با حرفاشون فقط بلدن رو اعصاب برن و عذاب وجدان بدن...🙄

ماشالله خوبه که دختر من تو هشت ماهگی هفت کیلو عه

شیرخشک هیپ ارگانیک واسه وزن دهی خوبه من راضی بودم استفاده کردم
بخر براش روزی دو یا سه وعده بهش بده چون سنگینه زیاد نده

آره باید تو 12 ساعت خورده بشه ولی خیلی خوشمزه است پسر من عاشق طعم این شیره

سلام عزیزم اگر هزینه برات مهم نیست دکتر به ما گفت لین شیر ویتامین شده ها خیلی خوب وزن میده
دونه ای 400 تومنه که باید تو 12 ساعت خورده بشه
خیلی خوب و خوش طعمه وزن دهی داره
ولی دروغ چرا منم نمیتونم همیشه براش بخرم
هر وقت میرم قسمت خارجی فروشی ها براش پوشک بخریم یه دونه از اینا براش میخرم

تصویر

ببین دلانا تو چهارماه خرده ای ۷۱۰۰ بود الان بعد دوماه بردم بهداشت همون ۷ و خرده ای بود انقد اعصابم خراب شده
بچه من شیر کم و بیش میخوره ولی دائم اسهاله
تازه چند روزه که شیرم دیکه خوب نمیخوره

اگه طبق نمودار داره می‌ره بالا اصلا نگران نباش منم دخترم همینطوری کم وزن بود ولی طبق نمودار بود چند ماه هم حتی ثابت موند وزنش بردم دکتر گفت بعضی بچه ها ژنتیکی لاغرن اگر خودت یا همسرت نوزادی لاغر بودین بچه هم همون میشه

پسر منم تولدش ۳ بود الان ۶۹۰۰
مردم حرف مفت زیاد میرنن
پسر من رفلاکس داره هرچی میخوره بالا میاره

عزیزم شاید ژنتیکی باشه وزن تولدش و الان چنده ؟؟؟چند روزشه؟
پسره منم به باباش رفته ریزه پیزست

هیچی
بی توجه باش به حرف بقیه یا در دهن مردمو ببیند

سوال های مرتبط