سلام خوبی عزیزم
روبیکا بم پیام میدی
zahraofio
پسر من یکبار خورد دل درد گرفته بود اصلا نمیخوابید دیگ ندادم
هندونه بخوره بهتره تو این گرما
ولی ملون و خربزه چون فصل گرماس و اینام گرمی هستن و حساسیت زا نخوره
دقیقا سوال منم هست ضرر نمیکنه؟
دختر من عاشق هندونه و طالبیه
ملون طالبی و خربزه اینا نده حساسیت زاهست دکتر ب من گفت زیر۱سال فقط سیب موز گلابی و هندوانه مجازه
اگه اسهال و دلدرد نميشه نع عيب نداره
بچه من یکم خورد تا صبح نخوابید از دل درد 🥲
دختر منم زیاد میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.