۸ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
روبیکا بم پیام میدی
zahraofio

پسر من یکبار خورد دل درد گرفته بود اصلا نمیخوابید دیگ ندادم

هندونه بخوره بهتره تو این گرما
ولی ملون و خربزه چون فصل گرماس و اینام گرمی هستن و حساسیت زا نخوره

دقیقا سوال منم هست ضرر نمیکنه؟
دختر من عاشق هندونه و طالبیه

ملون طالبی و خربزه اینا نده حساسیت زاهست دکتر ب من گفت زیر۱سال فقط سیب موز گلابی و هندوانه مجازه

اگه اسهال و دلدرد نميشه نع عيب نداره

بچه من یکم خورد تا صبح نخوابید از دل درد 🥲

دختر منم زیاد میخوره

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی
مامان مهند تو دلی مامان مهند تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان ماهلین سادات مامان ماهلین سادات ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی