بله من هستم زیرنظرشون خیلی هم راضی ام
عههه انقد ازش بدم میاد که نگو 😅
من سر بچه اولم همه مراقبت هام پیشش بودم بعد که وقت زاییدن بود گفتم سزارینم کن نکرد ، درصورتی که اگه نمیخواست سزارینم کنه میتونست همون اول بگه 😒
آخر هم یه دکتر یهویی دم آخر پیدا کردم که با زیرمیزی سزارینم کرد
ولی چون میخام سزارین کنم دیگه نرفتم پیشش چون انجام نمیداد
من همه دوران بارداریم زیر نظرش بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.