۲۲ پاسخ

عزیزم تو چرا تیکه تیکه شی بر باعث و بانیش

خدا لعنتشون کنه ان شالله باعث بانی ایم گرونی هم بره به درک

خدا لعنتشون کنه

🥺🥺🥺چی ارزونه خواهر
همه چی سر به فلک کشیده
با خونه مستاجری و کارگری فقط خدا خودش رحم کنه

خدا باعثو بانیشو تیکه تیکه کنه

خدا لعنت کنه هرچی آدم منفعت طلبه که ذره ای رفاه حال مردم براش اهمیت نداره
ان شاالله به درک واصل بشن

والا من از همون اول شورت دوگره میبندم

خدا لعنت کنه باعث و بانیشو بعد میگن بچه بیارین

منم زورم به پوشک نمیرسه مدتیه شورت گره ای استفاده میکنم

کاش خدا ی نگاهی میکرد بهمون، بخدا ما ی ظلم میکنیم خدا از چشمون در میاره، اما اینا... هعی پیر شدیم خواهر پیر

من این سری کوکومی و بارلی گرفتم. بد نیست. ارزون تره

منکه کهنه میبندم😢
وای خدا بهمون رحم کنه 😥😥

تو چرا تیکه تیکه بشی؟؟؟ بزار من دهنم بسته بمونه

خدا لعنتشون کنه همه چی برامون آرزو شده فقط باید به بدبختی گذروند

خدایا برسه نابودی ظلم

من چند روز پیش از مولوی ۶۰۰و۶۳۰ خریدم

چقد گرون خریذی من دوتا دیشب هریدم دونه ۵۴۰سایز ۶

همش دعا ک ر د ن ج ن گ ش ه حالا ما چوبشو میخوریم خدا لعنت کنه اونا ک ار ز و ی ج ن گ ک ر د ن الان پولمون فقط بره شیر خشک ومای بی بی پول پیش نمیتونیم جمع کنیم خدا گرونی ها کمرمون رو شکونده

من گرفتم 800 ولی کم مای بی بی میکنم چون خودش میگه

🥲🥲🥲🥲🥲

من امروز می‌خوام برم بازار دخترمو دیگه مای بی بی نمیکنم چون خبرم می‌کنه یادش بده چون واقعا سخته تو این شرایط

مای بی بی ببم سبز هم کیفیتش خوبه هم قیمتش مناسب تره

بر هرکسی که ضد این مردمه لعنت

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی