اگ راحت از مو جدامیشه ک نه رشک نیست
اما اگ با ناخن باید بکشی و شکلش هم درازه
مثلا مث ی خطه رشکه
فقط باید روز درمیون بری حموم کل سرو نرم کننده بزنی با شونه مخصوص شپش از کف سر بکشی تا انتهای مو
اگ وسط کشیدن ی جامو گره خورده بود
دوباره نرمکننده بزن بکش تا انتهای مو
و هر بار کمیکشی شونه رو بزنتوی ی سطل اب یبازمصرف شفاف دوباره از کف سر بکش تا انتهای مو و باز شونرو بزن تو سطل اب
وقتی کل موهارو کشیدی
از ته سطل کف سطل اگ نگاکنی میبینی هم رشک هم شپشارو.
خودتم بکناین کارو رو سرت تا چن روز
روز درمیون دگ سر پاک میشه
اگه فوت میکنی نمیره چسپیده به تار مو رشک یا همون تخم شپش
موهاش باید کوتاه کنی
از اینا بگیر بزن من چن ماه درگیر شپش بودم همه راها رفتم حتی موهام رنگ زدم اما نکشت این اگر شپش باشه دو روزه از بین میبرعه عالیه
اگ شپش بود برو عطاری یلدا بخر اون خوب جواب میده دوستم چن بار گرفت بود
فوت کن اگ بره ک شوره ک نره ک شپشه
ببر بهداشت
بهت میگم شپش یا نه
اگه سفید باشه شپش نیست. دختر منم داره لایه موهاش هست دراز هم هستن.باید با دست بکشی .نگران نباش یه جور شوره ی چرب هست.منم فکر میکردم شوره هست رفتم دکتر گفت نه .شوره تخمش گرد هست.
اگه شوره باشه با دست تکون بدی کنده میشن سریع اگه دیدی کنده نمیشه باید با ناخن جدا کنی بکشی اونا رشک ن (تخم شپش) و اقدام کن هنوز پر نشده سریع رفع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.