۱۱ پاسخ

همشون همینن

سلام بر نق نق ایندفعه😐هنوز مونده نق نقاش رو ببینی🤣🤣اما کم کم شیرینتر میشن و بیشتر دلت میخواد بخوریشون

عشقم سلام منم گوشی ۱۷دارم چطوری باهاش عکس بگیرم بلدنیستم حرفه اي بگیرم😅

دقیقا پسر منم دو سه هفته‌ای هست اذیت میکنه

منم مثل توام بعضی وقتا میگم من اینقدر توان ندارم قوی نیستم من خستم

چهارماهگی ک باید کولیکشون اروم بشه بهتر باشن بازم خسته نباشی عزیزم کاش پیش یکی میذاشتیش خودت استراحت میکردی ی روز

بیارش پیش من راحت بخواب🥹

از چهر ماهگی برا دندون ازیت میشه تا شش یا عفت ماهگی طبیعی پسر منم اینجوری بود

واي
منم همينجور😢

درد مشترک😮‍💨😩

پیش کسی نمیمونه بزاریش یکم استراحت کنی

سوال های مرتبط