۶ پاسخ

نشستم پای دخترم صبح تا شب بغل میخاد😅

تا ۱که سه تامون خوابیم 🤣 بعدش بیدار میشیم صبحونه مشتی میزنیم بر بدن بعد یه ساعت بازی اون تایمم ناهارم حاظر میشه ناهارو میخوریم بچه ها بازی میکنن منم میشینم پای تلوزیون تا چهار باز بچه هارو میخوابونم خودم میرم دنبال نظافت و شام گذاشتن تا ۱۱مشغول میشم بچه هام بازی میکنن یا کارتون میبینن☺️قبل امدن شوهره هم میرم تو اتاق درم میبندم با بچه ها مشغول نقاشی میشم تا خوابشون بگیر ه معمولا دوشب میخوابن

از صبح تا نصف شب با پسرم مشغولم‌. اگه این وسطا فرصت کنم آشپزی کنم و غذا بخورم شاهکار کردم🫠

غذا درست میکنم،ظرف میشورم،خونه تمیز میکنم،کتاب میخونم،تو گوشی میچرخم،با بچه هام بازی میکنم با هم برنامه کودک میبینیم،گاهی اوقات میریم پارک یا خرید یا دور دور
گاهی اوقات دلم برای پارسال تنگ میشه با این که حامله بودم و ویار شدید داشتم اما کلاسهای دانشگامو میرفتم روی پروژه ترم آخرم کار میکردم،استرس امتحانا بیچارم کرده بود کلی کارعملی عقب افتاده داشتم واااای نه ولش کن غلط کردم خداروشکرکه تموم شد🤦😂

در بست در خدمت پسرم به محضی که خوابید بدو بدو کارای خونه

هیچی نشستم پای پسرم ک‌گریه نکنه 😁

سوال های مرتبط