۵ پاسخ

منم سویق گرفتم میدم ولی این برند نیس خوبه وزن دهیش مقوی هم هست

من خودم درست کردم والا سویق رو از بیرون نگرفتم

اره من هردوتاشو گرفتم ولی از یه برند دیگه.
راجع به وزن گیریش نمیدونم ولی دخترم دوستشون داره، بوی برنج هم میده سویق کودک

اره من پودینگ کدو حلوایی سرلاک میوه ایی سرلاک نارگیل سویق افزایش قد ویتامینه دنت موزی حریر بادوم خریدم از نور

والا من تازه گرفتم سویق کدوحلوایی،حریره بادام،سرلاک میوه ای امامتاسفانه شیرینه واصلا دوست نداره نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی