۱۲ پاسخ

ن بابا زوده من دوروز قبل موعود بیبی زدم مثبت شد

.توی عکس خودتی؟؟؟

من روز ۲۴ سیکلم (یک هفته به موعد)
بی بی زدم مثبت شد
همون روزم ازمایش دادم مثبت بود...
میشه بزنی ولی اگه منفی داد ناامید نشو
تازه من روز ۱۹ سیکلمم زدم از بس عجله داشتم ولی منفی زد😂

من 14 روز از اقدام گذشت رفتم ازمایش دادم منفی شد الانم 5 روز تاخیرم بی بی زدم منفی عجله نکن گاهی لقاح دیر صورت میگیره و زود بزنی منفی بشه فقط حال خودتو بد میکنی

زوده بنظرم یک هفته دیگه صبرکن

عزیزم من ۷ روز مونده به موعد بیبی زدم مثبت شد
دوباره سه روز مونده به موعد زدم مثبت شد بتا ام دادم مثبت شد

خیلی زوده عزیزم نشون نمیده که

خیلی زوده نشون نمیده تو هم نا امید میشی
بزار یا روز موعدت یا چند روز بعدش

بزار لااقل ۱۴ روز بشه بعد بیبی بزن
حس و حال بدی که داشتی رفع شد عزیزم؟؟

زوده عزیزم‌

ن باید حداقل ۱۴ روز ازش گذشته باشه

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان دلینا🥭 مامان دلینا🥭 هفته بیست‌وچهارم بارداری