من شیرم اوایلش اینجوری زرد نبود همون سفید بود یعنی آغوز نداشتم؟😔🤕
من نودتا پر میشد اما بچه نخورد الان تقریبا خشک شده
من فک میکردم شیر مادر سفیده
فقط همش بده بچه میک بزنه یا بدوش،من خودم تند تند دوشیدم زودتر راه افتاد،ولی نمیخواد ۴۵ دیقه هم وقت بذاری هر دفعه کمتر بدوش ولی زود ب زود بدوش چون بچه هم اینقدو نمیخوره حیف میشه
عالیه اصلا کم نیست ،بعد این که این ماک یا آغوز تموم بشه یهو شیرت راه میوفته
قطره شیرافزا بخور خیلی خوبه
مگه فکر میکنی معده ی بچه جون چقدره.
حجم و غلظت شیر متناسب با معده است
و متناسب با معده حجمش افزایش و غلظت کاهش پیدا میکنه
روز ۴ به بعد سینه پر از شیر میشه
اگ سینه هات سفتن و میریزن یعنی شیرت خوبه اگ هنوز سفت نشده شیرت کمه شیر افزا بادومکنجد بخور
این اغوز عالیه بده یخوره کافیه برااین سن کم کم تبدیل میشه به شیرسفید میشه
کافیه بابا مگ معده بچه چقدره
نزدیک ۲۰ سی سی داده سینه هات این خیلی خوبه من. هم هفته تو بود بچم اندازه قطره چکون میداد 😂
قرص شیر افزا بگیر بخور اوکی میشی
این اغوزه وکافیه عزیزم، طبق نیاز بچه است، با شیردوش برقی بدوشی راحت تری
قطره شیرافزا بخور
من تا ۱۰ روز شیر نداشتم
کمه واسه ۴۵ دیقه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.