۴ پاسخ

چقدر بود وزنش

خداروشکر پسر من اولش اذیت بود الان بهتره
پسر منم ۹ صبحی زد
تبم نکرده
۴ ساعتی بهش پاراکید بده

عزیزم قطره رو که میدی هر ۴ ساعت
هر ۳ساعت ۵۰ دقیقه بهش بده که خود ۴ ساعت تاثیرش بزاره
کمتر دردش میگیره پای چپش هم چرب کن تا ورم نکنه و سفت نشه

او خدا چ نازی تو🫠

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🥰💕 مامان ریحانه🥰💕 ۱۰ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی
مامان النا💕🌱 مامان النا💕🌱 ۹ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی