۱۲ پاسخ

نه به اندازه مناسب در طول روز حرص و جوش و نگرانی میخوریم😂
خیلی هاشم اصلا الکیه(من تو هر مرحله از زندگیم ۵ کیلو کم میکنم😂😂)😶

من لاغرم همیشه ولی ژن چاقی دارم چون ژود چاق میشم آره رعایت میکنم سعی میکنم برنج زیاد نخورم و شیرینی جات مثلا چای رو با قند نمیخورم شکلات وشیرینی هم چی بشه بخورم

من دیگه ازلاغریم بدم میاد همش دلم میخواد یکم چاق بشم

اجی من لاغره از من بیشتر میخوره ولی لاغر ۱سالم تفاوت سنی داریم من انگار مادرشم

جاری من استخونه فقط، انقدرم میخوره چاق نمیشه یه مدت شیرخشک میخورد چاق بشه نشد یه سری مکمل میخورد یه سری قرص خورد اخر نشد
ولی دیگه زیادی لاغره اونطوری م خوب نیس

من خیلی خیلی لاغرم از اول همین بودم ولی وقتایی که چالش دارم یا غصه میخورم برتر میشم😂

من توپرم ولی علتش قدمه که نمیذاره دیده بشه

ماهم خانوادگی لاغریم ی دیس برنجم بخوریم انگار ن انگار دوس دارم چاغ شم ولی نمیشم

من ژنم چاقه
ولی در کل غذامکمه
در حد پنج قاشق برنج در روز و فیله یا سینه یا هرچی
صبحانه یه نون تست پروتئینی
شامم ک هرچی بود باز کم میخورم و گاهی نمیخورم

من ۶۵ کیلوام اما نمیدونم چرا اینقدر چاقم😐
قدمم ۱۶۸ قاعدتا نباید اینقدر به نظر چاق برسم

اصلا مراعات نمیکنم هر چی باشه میخورم بیشتر ژنه اما خب لاغریم خوب نیست

نه از اول لاغر بودم ارثیه ولی غذام هم کمه مراعات نمیکنما میل ندارم بخورم😅مثلا برنج یه کفگیر و نصفی میخورم کافیه برام

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕تو دلیم🩵 مامان دخترم💕تو دلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری