۱ پاسخ

مواد لازم..آرد شکر .آب .روغن
روغن رو بریز ماهیتابه بذار رو گاز. آردو بریز توش وتفت بده با شعله کم. انقد تفت بده که رنگ آرد یکم کرمی بشه ....<<کنارش شربت رو درست کن اول...داخل آب شکر رو بریز هم بزن بذار یکم بجوشه بعد بذار کنار.>>
ارد که خوب تفت دادی شربت رو بهش اضافه کن و تفت بده تا سفت بشه .

سوال های مرتبط