مواد لازم..آرد شکر .آب .روغن
روغن رو بریز ماهیتابه بذار رو گاز. آردو بریز توش وتفت بده با شعله کم. انقد تفت بده که رنگ آرد یکم کرمی بشه ....<<کنارش شربت رو درست کن اول...داخل آب شکر رو بریز هم بزن بذار یکم بجوشه بعد بذار کنار.>>
ارد که خوب تفت دادی شربت رو بهش اضافه کن و تفت بده تا سفت بشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.