۶ پاسخ

طول دوره درمان آزیترومایسین ۵ روزه هستش عزیزم

عزیزم اینو باید بین ۳تا ۵روز بدی فقط
کلا بعد از باز شدن تا ۱هفته قابل استفادست دیگه نده
برا سرفه اینو بده دیگه اینو قطع کن

تصویر

منم ژیرو گلوش عفونت کرده دارم دیونه میشم

دیگه نده پلارژین بده

من شیشه ی بود دادم ۵روزه تموم شد بعد ش دیگه خودم شیرگرم بهش میدادم خلط میدا د بیرون خوب شد .
یکم زمان بر بود ولی مواظبت کردم

نگفت قطش کنی؟؟؟ چون وقتی قط کنی اثرمیکنه دوره ش ک تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی