من خودم شیر خودمو میدم ولی روزی ۲ وعده شیرخشک هم میدم اولا ۳۰ تا میدادم سیر نمیشد ما فکر میکردیم چیزیشه ولی بعد دیدم نه سیر نمیشده که گریه میکرده
همون یک سی سی یعنی سی تا کافیه کاملا
ببین همه میگن ۳۰ تا ولی برای اطمینان با پزشک مشورت کن چون الان دارن میگن طبق دستور رو خود شیرخشک برین جلو مثلا اپتامیل ۱ که مال بدو تولد روش نوشته از بدو تولد تا ۳ ماهگی ۶۰ تا ۹۰ سی سی به نوزاد بدید
۳۰ تا درست کن کم کم بده یه جا ندی بهش
سی تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.