۵ پاسخ

بيهوشي كوتاه مدت داره با يه شب بستري ، اصلاهم چيزي متوجه نميشي بعدش

من یشب بستری شدم

بستری یک شب

من که بستری نشدم به هوش اومدم گفتن برو

بیهوشی داره به هوش بیای مرخص میشی عمل سرپایی حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری