۴ پاسخ

اوایل که بچه تازه بدنیا اومده طبیعیه کاملا
حتی تا یک هفته هم مشکلی نداره
بچه منم اینطوری بود بعد پنج روز بردم دکتر یه شیاف تجویز کرد گفت بعد از هفت روز یه شیاف بزار براش
که بعدش فورأ پی پی کرد
نگران نباش

برای نفخش کولیکز بگیر عالیه البته اگه پیدا کنی
قطره پدی لاکت و بی بی کر هم برای دستشوییشه

شکمش آروم با روغن بچه دورانی ماساژ بده ببخشید مقعدش رو هم با آب ولرم مایاژ بده بعد با روغن مقعدش رو ماساژ بده

اسم قطرهاش چیه؟

سوال های مرتبط